A közös képviselet ellátása, a következőket tartalmazza:
• Közgyűlés összehívása, lebonyolítása, jegyzőkönyvek elkészítése.
• Közgyűlés határozatainak előkészítése és végrehajtása a társasházakról szóló jogszabályok az Alapító Okirat és az SZMSZ szerint, a Társasházi Határozatok könyvének a vezetése.
• Tulajdonosonkénti nyilvántartás vezetése a közös költség, illetve igény szerint a fűtés és vízdíj befizetéséről.
• Számlák, bankszámlák, bizonylatok, könyvelése, beszámolók, adóbevallások készítése, költségek tervezése, elszámolása.
• Szerződéskötések (vállalkozói, szolgáltatói)
• Társasház tulajdonában lévő helység bérbeadásával kapcsolatos intézkedések megtétele, a bérbeadás bonyolítása, számlázása
• Az épület üzemeltetése és karbantartása érdekében szükséges intézkedések megtétele:
Üzemeltetés: Közüzemi számlák jóváhagyása és kiegyenlítése, szolgáltatókkal való kapcsolattartás és a tevékenységük ellenőrzése.
Karbantartás: javítások, hibaelhárítások, előirt hatósági ellenőrzések (kémények, lift, érintésvédelem stb.) megszervezése, lebonyolítása.
Egyéb a működéshez szükséges szolgáltatások biztosítása:
Műszaki szakemberek ajánlása szükség esetén szakmérnökök biztosítása
A jogi természetű ügyek intézéséhez megfelelő szakjogász közreműködése |